MY DAY

0kommentarer

Idag har jag haft en kanondag på jobbet med de små, där varje dag är lika spännande som den förra. Idag hade jag lovat mig själv att läsa lite kurslitteratur inför läsårets sista tenta nästa lördag meeeeeeeen, det sket sig. Jag var så trött när jag kom hem så jag bestämde mig för att bara ta det lugnt och ladda upp för min kvällspromenad. Som förresten var jättemysig, är så skönt att gå runt och traska i fina områden i kvällssolen. Känns så sjukt nice med det här underbara vädret vi blir bortskämda med!

Och det här med att det bara är 1,5 vecka kvar av skolan innan sommarlov! Och vilket sommarlov, extra långt i år. Känns så sjukt bra! Kanske därför det är så segt att sitta med skolböckerna men på fredag ska jag ha en pluggdag hela dagen och på lördag träffa S för att få in det mesta. Blir super!

Imorgon blir det ännu en jobbdag för att sedan åka och hämta en klänning på mango som jag beställt till min systers student (!) och iväg till Kista Galleria för att köpa skorna till på Citybird, det är den enda butiken i Stockholm de har. Synd när de har väldigt många snygga skor men man inte kan beställa från nätet! Tänkte att jag skulle visa er dem imorgon när jag kommit hem.
Nu är det dags att koncentrera sig på halv åtta hos mig och kura upp i soffan med något att knapra på och ladda för en härlig morgondag.


xoxo

Kommentera

Publiceras ej