27 grader

0kommentarer

Idag tog jag och Sandra oss en tur ut till Nacka Strand och låg och myste i solen, lyssnade på sommarprat och läste bok. Det var kanske sommarens varmaste dag hitills så då måste man ju passa på. Där låg vi alltså och glassade ett par timmar innan vi skildes åt och jag åkte hem och tog tag i storstädning med karl. Mor och far kommer på besök imorgon så tänkte att de kunde få komma till ett åtminstone väldoftande pensionat.

Kvällen har avrundats med en löprunda på sköna 3 km och middag.
Apropå löpning.. Jag har förbättrat mitt personbästa på den distansen med 3 min och 34 sek sedan jag började löpträna ordentligt för 2 månader sedan. Är så fruktansvärt stolt och glad över att det går i rätt riktning och att jag ständigt förbättrar mig, tar mig ut överhuvudtaget och att det känns bra. Hade aldrig kunnat att tro att jag någonsin skulle tycka att det var kul med löpning. Mycket tack vare min fina vän Mia, puss på dig och tack för din pepp.

Kommentera

Publiceras ej