Liljeholmskajen och sommarprat

0kommentarer

Redan onsdag, dagarna går fort när man har roligt sägs det. Och roligt har jag ju. Det är så himla skönt att ha kommit tillbaka till vanor och rutiner igen.

Ikväll har jag och Andreas haft en idyllisk sommarkväll. Vi gjorde iordning lite käk när vi kommit hem och bytte om till promenadkläder och tog oss bort till Liljeholmskajen. Där stationerade vi oss och åt och njöt av utsikten i kvällssolen. Låter väldigt romantiskt, och det var det nog också. Otroligt mysigt om inte annat. När vi var mätta satte vi med spänning på podavsnittet som lillasyster sände idag. Hon rörde mig till tårar med sina fina och kloka ord och hon påminde mig än en gång om vilken underbar människa hon är. Kände mig väldigt uppskattad och stolt när programmet väl var slut, ville egentligen inte att det skulle ta slut.
Här har ni länken om ni blev nyfikna på
att lyssna:

http://radioeskilstuna.se/dev/blog/sommargasten-37-emelie-lundberg/

Nu ska jag signa ut och sova och jag känner på mig att jag verkligen kommer somna med ett leende på läpparna efter den här dagen.

Kommentera

Publiceras ej