Sommartider

0kommentarer

När sommaren är på besök och dessutom bjuder på strålande skinande solväder blir det liksom att annat faller bort och inte blir lika viktigt.

Jag har den här veckan hunnit med att ha föräldrarna på besök i huvudstaden, vi var alla fyra ute och käkade och drack drinkar i måndags. En mycket trevlig kväll!
Sola, träna, jobba har annars varit sysslor jag haft för mig. I fredags var vi på Skansen med jobbet och på kvällen var jag och Andreas ute och käkade och tog en drink. Resten av helgen har vi spenderat med hans föräldrar. Vi får låna bil nu ett par veckor framåt så är och hämtar den nu. Vi har spelat frisbeegolf, haft picknick, grillat och sett damerna piska finskorna med 5-0 i fotbollen, yay!
Just nu sitter jag i soffan, vi har precis kommit hem och packat upp oss och jag tänker på vilka fina tjejer jag har, hur vi alltid ställer upp för varandra och ser till att vi har det bra. Jag tänker att det inte är för att vi måste utan för att vi vill. Vi är som en familj nästan, min andra familj. Älskar er tjejer!

Kommentera

Publiceras ej