Benpass och filmmys

0kommentarer

Vilken skön ledig måndag, sommarlov på riktigt. Tyvärr är ju inte vädret med mig men hann ändå med någon timme ute i solen efter att ha städat mitt rum som en duktig hyresgäst, och läste Fifty Shades och INTE kurslitteratur. När den becksvarta himlen var ett faktum tog jag bilen ner till gymmet och körde ett grymt benpass. Köttade på och förhoppningsvis kan jag inte gå imorgon, då vet jag att jag kört tillräckligt. Efter träningen åkte jag hem, duschade, åt pappas goda tonfisksallad och åkte sedan iväg till Mia. Vi kollade film, Django unchanied, vilken grym rulle. Lång som satan men riktigt bra. Tarantino kan han! Så nu är jag hemma, tänkte läsa lite och vila upp mig inför ännu en ledig dag imorgon genom att sova sött som ett litet barn.

Kommentera

Publiceras ej