Let's do this!

0kommentarer

Nu ska jag förhoppningsvis ta tag i min lathet och skriva färdigt tentan medan Andreas tvättar allting som ska tvättas inför min långvistelse i Eskilstuna, vilken kille alltså. Sommarlovet är nu inte långt borta och efter gårdagens facebook-uppdateringar och hur alla helt plötsligt fick sommarlov vill ju inte jag vara sämre inte.. 
Så nu ska jag ta tag i det här och skriva så fingrarna glöder så kanske om några timmar, kan jag vara klar och fira med en löptur. Min första sedan vårruset och nu riktigt längtar jag faktiskt. Ska bli kul att komma hem till Eskilstuna också och kunna springa på lite nya ställen, jag tröttnar så fort på rundor så ska bli skönt att kunna springa på lite olika ställen nu. Och sen utforska närområdet här i Stockholm mer när jag kommer hem. 
 
Gårdagens fotbollsmatch slutade 2-2, rättvist enligt de på plats och det känns ju självklart bra. Det var ju ändå serietvåan de mötte och det är många matcher kvar! 
 

 
Typ såhär glad kommer jag vara när jag blir färdig. 

Kommentera

Publiceras ej