Som barn på nytt

0kommentarer

Idag har vi hela familjen varit på Kolmården. Jag har bara varit där en gång innan och då när jag var väldigt liten så har inget minne utav det.
Djur är fan så himla häftiga och jag blev flertal gånger påmind om att det faktiskt är vi människor som är deras största hot. Något att tänka på.
Allra häftigast tycker jag är elefanterna och delfinerna. Elefant är mitt absoluta favoritdjur, de är så mäktiga och fina, intelligenta och imponerande. Delfinshowen var väldigt bra också, satt med hakan i golvet hela föreställningen.
Vi har haft en helt underbar dag allihopa och har skrattat så vi gråtit. Tror nästan vi var de som hade roligast på hela djurparken. Sådant här blir man, eller jag, aldrig för gammal för. Jag uppskattar det mycket mer ju äldre jag blir.

 

 

                                  "Men hoppa in nu då!"

 

Kommentera

Publiceras ej