Sommarlov

0kommentarer

Jag är friiiii! Har nu officiellt sommarlov, världens bästa känsla alltså. Sitter strax på tåget påväg tillbaka till Eskilstuna. Hör och häpna, utan kurslitterarur i väskan. Näpp, endast mr Grey fick följa med. Mer officiellt än så blir det inte!

På stationen i stan väntar Mia på mig, vi ska ta en eftermiddagstur till Västerås och Erikslund. Måste hitta något att ha på mig till imorgon då det vankas student för Linn, min gudfars dotter. Tänk att hon hunnit bli så stor? Fattar inte. Hoppas verkligen vi har vädret med oss imorgon. Det har jag verkligen inte haft de senaste veckorna. De dagar jag varit i Eskilstuna har det varit fint i Stockholm och regn i tuna och tvärtom. När det väl varit fint väder där jag varit har jag inte haft möjlighet att lapa sol, främst pga tentan. Men nu är ju det problemet ur världen och jag har bara en sak att säga: GLAD JÄVLA SOMMAR!

Kommentera

Publiceras ej