Spa och drinkar

0kommentarer

Så var ännu en helg hemma i Eskilstuna till ända och jag är tillbaka i huvudstaden. Denna helgen var en riktig familjehelg. Startade lördagen med ett besök på Spakällan i Gamla Stan med mamma och syster, där bubblade vi, åt färsk frukt och fick varsin behandling. Jag tog ansiktsbehandling och de andra massage. Så himla skönt! Sen åkte vi hem och fick ceasarsallad av pappsen. Mot kvällen åkte vi ner till mot stan, Håpes för lite fördrinkar och Jernbergska för middag. Helt underbart god mat och dryck fick vi, hellyckat. Resten av kvällen spenderades ute på stadens bargata med diverse drycker. Börjar man bli gammal när man festar med sina föräldrar förresten? Herregud.
Allt detta var en julklapp från familjens man och far, han är en klippa min pappa och vet verkligen hur man gör ett gäng tjejer nöjda. Han har ju en del erfarenhet.

Just nu är jag då tillbaka i Stockholm, fast helst hade jag velat vara kvar i Tuna. Det är ju självklart fotboll, syrran och hennes United spelar och tar emot Hammarby. Viktig match och om det blir vinst plockar de några placeringar. Får live-uppdateringar av tjejerna som är på plats och just nu leder de med 2-1. Håller på att skita ner mig av nervositet här hemma.

Kommentera

Publiceras ej